Druga generacja bardzo popularnego akumulatora Fenix HM51R Ruby V2.0 oferuje strumień świetlny do 700 lumenów (ANSI) neutralnego światła białego (4500 K) o zasięgu do 120 metrów, a także jest wyposażony w czerwone diody LED. Zasilany jest jednym akumulatorem typu RCR123A (w zestawie), który ładowany jest bezpośrednio w latarce za pomocą nowoczesnego złącza USB-C, alternatywnie do zasilania można użyć jednorazowej baterii litowej CR123A (o ograniczonej mocy maksymalnej do 150 lumenów). Dodatkowo w przycisku sterowania znajduje się dioda LED wskaźnika, dzięki której zawsze będziesz wiedział, kiedy naładować akumulator. Koniec latarki jest magnetyczny, dzięki czemu można go łatwo przymocować do dowolnego żelaza. HM51R oferuje dziewięć różnych trybów oświetlenia do wyboru między wysoką wydajnością a długą żywotnością baterii (do 120 godzin). Latarka jest zasilana cyfrowo sterowanym stałym prądem, aby zagwarantować stałą moc świetlną nawet przy zmniejszaniu napięcia w akumulatorach (gdy są powoli rozładowywane). Całkowicie metalowa konstrukcja zapewnia wysoką trwałość, optymalne chłodzenie i jednocześnie jest w pełni wodoodporna zgodnie ze standardem IP68 do głębokości 2 metrów pod wodą. Praktyczność reflektora zwiększa możliwość usunięcia światła z uchwytu na głowę i wykorzystania go nawet jako małej lampy kieszonkowej. Ponadto reflektor jest wyposażony w stalowe zdejmowane zapięcie, dzięki czemu można go łatwo przymocować do kieszeni lub paska. Reflektor Fenix HM51R V2.0 jest idealnym towarzyszem różnych aktywności sportowych, wycieczek do natury, domu i pracy. Reflektor Fenix HM51R to limitowana edycja oparta na reflektorze Fenix HM50R i oferująca szereg ulepszeń. Na przykład cieplejszy odcień światła, magnetyczna rura wydechowa, stała regulacja w większości trybów, wiele trybów czerwonego światła i wiele innych. Jeśli interesują Cię wszystkie różnice między tymi dwoma modelami, przeczytaj artykuł Porównanie reflektorów Fenix HM50R V2.0 i Fenix HM51R Ruby V2.0. Wszystkie parametry lampy (strumień świetlny, czas pracy akumulatora, wodoodporność, poświata i odporność na wstrząsy) mierzone są zgodnie z NORMĄ ANSI/NEMA FL 1-2009. Parametry reflektora Fenix HM51R Ruby V2.0 A premium mocny Cree XP-G3 LED z neutralnym odcieniem światła (4500 K) i żywotnością 50000 godzin oraz dwie czerwone diody EVERlight. Pięć trybów światła białego: 700 lumenów (0,5 godziny) -> 400 lumenów (1,5 godziny) -> 150 lumenów (2,5 godziny) -> 50 lumenów (8 godzin) -> 3 lumeny (120 godzin) Cztery tryby czerwonego światła: 5 lumenów (36 godzin) -> 1 lumen (100 godzin) -> czerwony 5 lumenów (72 godziny) -> SOS 5 lumenów (72 godziny) Pomiar za pomocą akumulatora litowo-jonowego Fenix RCR123A 700 mAh (w zestawie). Wykorzystuje jedną baterię litowo-jonową Fenix RCR123A 700 mAh do zasilania. który jest zawarty w pakiecie. W nagłych wypadkach do zasilania można wykorzystać nawet jedną jednorazową baterię litową CR123A 3V, ale najwyższy dostępny tryb będzie wynosił 130 lumenów. Cyfrowa stała kontrola mocy. Ładowanie przez złącze USB-C z boku reflektora, czas ładowania całkowicie rozładowanego akumulatora wynosi około 1,5 godziny. Ciągły stożek świetlny z poświatą do 120 metrów (3690 cd) 66 mm długości x 36 mm szerokości x 32 mm wysokości (w tym uchwyt reflektora). 80 gramów (w tym pasek i bateria), 61 gramów (bez baterii). Wskaźnik pojemności baterii i ostrzeżenie o niskim napięciu. Latarka posiada pamięć i zawsze włącza się w trybie ostatniego zestawu (dotyczy zarówno świateł białych, jak i czerwonych). Magnetyczna zaślepka, reflektor można przymocować do dowolnego żelaza. Zabezpieczenie przed odwrotnym włożeniem akumulatora (odwrotna polaryzacja). Sprytnie zaprojektowany uchwyt działa również jako klamra, jeśli zdejmiesz reflektor z paska. Wygodny perforowany pasek z elementami odblaskowymi. Prosta obsługa za pomocą jednego przełącznika. Korpus wykonany z wytrzymałego lotniczego stopu aluminium A6061-T6. Trwała, trudna do zarysowania powierzchnia - anodowana na twardo typ III. Pyłoszczelny i wodoodporny zgodnie ze standardem IP68 (testowany pod wodą na głębokości 2 metrów przez 4 godziny). Odporny na uderzenia podczas upadków z wysokości 2 metrów. Wysokiej jakości optyka TIR o wysokiej przepuszczalności światła. W zestawie znajduje się reflektor HM51R, bateria ARB-L16-700P, zapasowy O-ring, USB-C do ładowania, stalowy klips. Czołówkę można kupić obudowę fenix APB-20 oraz zestaw czarnych pasków AFH-02 bez elementów odblaskowych. Nadaje się do polowań, wojska lub policji. Reflektor można przymocować do kierownicy za pomocą blokady i wsporników Bikeblock po wyjęciu z uchwytu. Istnieje również możliwość zakupu adaptera USB do sieci elektrycznej oraz adaptera USB do samochodu lub zapasowej baterii RCR123A ze złączem micro-USB lub zapasowej baterii o większej pojemności 800 mAh. Użyj W fabryce może znajdować się czarna nasadka izolacyjna wewnątrz latarki na baterii. Wyjmij go z baterii przed pierwszym użyciem. Reflektor wyłącza się do ostatnio używanego trybu światła białego, przytrzymując przycisk przez 0,5 sekundy. Reflektor jest wyłączany do ostatnio używanego trybu czerwonego światła poprzez dwukrotne naciśnięcie przycisku. Reflektor wyłącza się, przytrzymując przycisk przez 0,5 sekundy. Jeśli reflektor jest włączony, możliwe jest przełączanie krótkich naciśnięć przycisku, aby przełączyć tryby zasilania rzędu 3 - 50 - 150 - 400 - 700 lumenów (po włączeniu na białe światło) lub czerwony 1 lumen - czerwony 5 lumenów - czerwony - czerwony SOS (po włączeniu na czerwone światło). Latarka posiada pamięć i zawsze włącza się w trybie ostatniego zestawu (dotyczy zarówno świateł białych, jak i czerwonych). Zabezpieczenie przed przegrzaniem: Praca w najwyższym trybie jest ograniczona do 1 minuty, a następnie moc jest stopniowo zmniejszana do około 500 lumenów w ciągu 5 minut. Jeśli wewnętrzna temperatura latarki wzrośnie powyżej 60°C, automatycznie zaczyna stopniowo zmniejszać moc, aż temperatura się ustabilizuje. Gdy tylko temperatura latarki spadnie poniżej 60°C, moc będzie stopniowo ponownie wzrastać. Praca w trybie 400 lumenów jest ograniczona do 5 minut, po czym moc jest stopniowo zmniejszana do 200 lumenów w ciągu 5 minut. Wskaźnik stanu naładowania akumulatora: Po krótkim naciśnięciu przycisku (reflektor musi być wyłączony) wskaźnik LED w przycisku jest aktywowany. Jeśli dioda wskaźnika jest zielona, akumulator jest ładowany do ponad 80%. Zielone oznacza 50-80% pojemności. Jeśli świeci na czerwono, jest ładowany do 20-50%. Czerwona lampa błyskowa wskazuje, że pozostało mniej niż 20% pojemności baterii. Wskazanie działa poprawnie tylko z akumulatorami RCR123A / 16340. Ładowanie: Otwórz gumową nasadkę złącza ładowania i podłącz dołączony do latarki (złącze USB-C), podłącz drugi koniec do komputera, power banku lub adaptera USB do sieci lub samochodu (brak w zestawie). Podczas ładowania przycisk boczny świeci na czerwono i zmienia kolor na zielony po pełnym naładowaniu. Po naładowaniu latarki ponownie uszczelnij złącze ładowania gumową nasadką. Ładowanie w pełni rozładowanego akumulatora trwa około 1,5 godziny. W nagłych wypadkach latarka może być również używana podczas ładowania, ale dostępny będzie tylko tryb biały 5 lumenów i tryby czerwone. Ostrzeżenie o niskim poziomie naładowania akumulatora: Jeśli napięcie akumulatora spadnie poniżej ustawionego poziomu, reflektor automatycznie przełącza się na niższe tryby zasilania. Jeśli reflektor jest już przełączony w tryb najniższej mocy, a akumulator jest krytycznie rozładowany, wskaźnik w przycisku zacznie migać na czerwono. Jednak reflektor będzie nadal świecił, dopóki akumulator nie zostanie całkowicie rozładowany. Uwaga: ostrzeżenie o rozładowanym akumulatorze jest kalibrowane tylko do napięcia akumulatorów litowo-jonowych. Blokowanie reflektora przed przypadkowym włączeniem: Włącz korek akumulatora reflektora o ćwierć obrotu, spowoduje to zerwanie styku elektrycznego i nie będzie można włączyć reflektora. Przycisk można również zablokować elektronicznie – gdy reflektor jest wyłączony, przytrzymaj przycisk przez 3 sekundy. Po zablokowaniu latarka na czerwono. Aby odblokować, przytrzymaj ponownie przycisk przez 3 sekundy. Ostrzeżenie Nie demontuj uszczelnionej części w głowicy latarki samodzielnie, naruszy to gwarancję. Jeśli używasz jednorazowej baterii CR123A, nie próbuj ładować jej w latarce. Jeśli gumowe pierścienie ochronne wydają się uszkodzone po długim okresie użytkowania, wymień je. Pierścienie muszą być również smarowane, aby zapobiec erozji gumy. Przestrzegając tych zasad, latarka będzie odpowiednio zabezpieczona przed wodą. Jeśli latarka, nie przełącza się w tryby większej mocy lub nie świeci, może to być jedna z następujących przyczyn: Bateria jest prawie rozładowana - naładuj lub wymień ją. Styki wewnątrz latarki są zabrudzone – wyczyść je watą nasączoną alkoholem. Tył latarki jest luźny – dokręć go.
Kategoria: | Lampy czołowe |
---|---|
Waga: | 0.08 kg |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz