Wskazówka: oferujemy również latarkę w ekonomicznym zestawie z akumulatorami litowo-jonowymi 3500 mAh i USB. Druga generacja niezwykle mocnego światła rowerowego Fenix BC30 V2.0 zapewnia strumień świetlny do 2200 lumenów (ANSI). Do zasilania może służyć para akumulatorów litowo-jonowych 18650 (18650 bez podniesionego słupa plus w latarce ma niewystarczający kontakt) lub cztery jednorazowe baterie CR123A. Źródłem światła są dwie nowoczesne diody LED Luminus SST-40. Latarka wykorzystuje sprawdzoną technologię "Dual Distance Beam System". Główny stożek światła jest tworzony przez specjalnie zaprojektowaną optykę i oświetla do odległości 187 metrów, podczas gdy wtórny szeroki stożek promieni jest uzupełniony elementem optycznym, który jest ukształtowany u góry tak, że światło skierowane w górę załamuje się do ziemi. Tworzy to stożek, który płynnie oświetla cały obszar przed rowerem - nawet w miejscach, których konwencjonalne lampy rowerowe nie pokrywają. W porównaniu do poprzedniej generacji, światło rowerowe jest wyposażone w bezprzewodowy pilot zdalnego sterowania, który może zmieniać tryby oświetlenia lub aktywować tryb seryjny. Konstrukcja uchwytu pozwala na szybki montaż i usunięcie światła na kierownicy bez użycia narzędzi, a uchwyt pozwala również na szybkie zdjęcie latarki, dzięki czemu może być również używany jako wysokowydajne światło ręczne. Uchwyt może być stosowany na wszystkich prętach o średnicy od 22 do 32 milimetrów. Istnieje w sumie sześć cyfrowo regulowanych trybów zasilania, w tym ostrzeżeń, a także alerty o niskim poziomie naładowania baterii. System oświetlenia rowerowego Fenix BC30 V2.0 zapewnia wysokiej jakości oświetlenie do nocnych treningów, regularnych dojazdów do pracy i 24-godzinnych wyścigów. Baterie nie są dołączone! Wszystkie parametry lampy (strumień świetlny, czas pracy akumulatora, wodoodporność i poświata) mierzone są zgodnie z NORMĄ ANSI/NEMA FL 1-2009. Parametry żarówki Fenix BC30 V2.0 Cyclo-light używane są dwie mocne led Luminus SST-40 o żywotności 50000 godzin. Łącznie sześć trybów mocy: BURST 2200 lumenów (za naciśnięciem przycisku, maks. 30 s) -> 1500 lumenów (2,3 godziny) -> 600 lumenów (6 godzin) -> 200 lumenów (16 godzin) -> 50 lumenów (50 godzin) -migotanie ostrzegawcze > (pulsacja od 50 do 600 lumenów). Czas pracy baterii jest mierzony za pomocą akumulatorów litowo-jonowych 18650 o pojemności 3500mAh. Elektronika z cyfrową stałą kontrolą zasilania i alarmem o niskim poziomie naładowania baterii. Maksymalne napięcie zasilania 12,8 V. Do zasilania można użyć dwóch akumulatorów litowo-jonowych 18650 lub czterech jednorazowych baterii litowych CR123/CR123A. Baterie są wkładane do wnętrza lampy. Specjalnie ukształtowana optyka tworzy lekki stożek łączący szerokie oświetlenie peryferyjne o zasięgu ponad 187 metrów (8792 cd). Latarka jest przymocowana do uchwytu za pomocą mechanizmu szybkiego zwalniania, który pozwala na jej natychmiastowe i bezpieczne ponowne złożenie równie szybko. Gumowana konstrukcja rękawa wspornika zapewnia mocne i bezpieczne przymocowanie latarki do roweru z prostą i niezawodną regulacją kierunku oświetlenia. Korpus latarki wykonany jest ze stopu aluminium. Latarka jest wyposażona w zdalny przełącznik bezprzewodowy, który może zmieniać tryby oświetlenia i aktywować tryb seryjny. Jego szerokość na kierownicy wynosi 2,6 cm. Bezprzewodowy zdalny przełącznik jest zasilany baterią CR1632, która wystarcza na około 360 godzin użytkowania. Zabezpieczenie przed przegrzaniem - jeśli latarka rozgrzeje się powyżej bezpiecznego limitu, automatycznie przełączy się na niższy poziom mocy. Wymiary 12 cm x 5 cm x 3,18 cm. Waga 154 gramów (bez baterii i uchwytu). Wodoodporny i pyłoszczelny zgodnie z normą IP67 (testowany pod wodą na głębokości 1 metra). Zawartość Paczki: Latarka, uchwyt na kierownicę z przekładkami (cienkimi i mocnymi), pilot zdalnego sterowania, bateria CR1632 (do zdalnego przełączania), zapasowy pierścień uszczelniający. Latarkę można kupić uchwyt na kierownicę do drugiego roweru lub uchwyt Fenix ALD-08 na kask rowerowy lub płaską kierownicę aerodynamiczną. Baterie nie są dołączone. Korzystanie z lampki rowerowej Fenix BC30 V2.0 Aby ją włączyć lub wyłączyć, przytrzymaj przycisk na latarce przez około 0,5 sekundy. Latarka zawsze włącza się w tryb najniższy, możesz przełączyć kolejne poziomy mocy w dowolnym momencie podczas pracy za naciśnięciem jednego przycisku. Aby przełączyć się w tryb, szybko naciśnij dwukrotnie przycisk. Jeśli latarka jest włączona, możesz również przełączać tryby za pomocą bezprzewodowego pilota zdalnego sterowania. Tryb seryjny jest aktywowany przez naciśnięcie przycisku z symbolem lampy błyskowej, inne stałe tryby oświetlenia są przełączane przez drugi mniejszy przycisk. Latarkę można wyłączyć, przytrzymując mniejszy przycisk przez 0,5 sekundy. Przed pierwszym użyciem bezprzewodowego pilota zdalnego sterowania należy go sparować z latarką: Przytrzymaj przycisk sterowania na latarce przez 5 sekund. Następnie przycisk na przemian na zielono i czerwono, a latarka gaśnie. Następnie naciśnij dowolny przycisk na pilocie zdalnego sterowania, a latarka zaświeci się ponownie, jako wskaźnik udanego parowania. Odległość między światłem a urządzeniem sterującym nie powinna przekraczać 1,5 metra podczas parowania. Proces ten należy wykonać tylko raz, kontroler i latarka są następnie trwale sparowane. Wskaźnik stanu naładowania akumulatora - Podczas pracy latarki świecą się diody wskaźnikowe w przycisku. Jeśli dioda wskaźnika świeci na zielono, baterie są naładowane do ponad 80%, pomarańczowe oświetlenie oznacza 40-80% pojemności. Jeśli świecą na czerwono, są ładowane do 10-40%. Czerwona lampa błyskowa wskazuje, że pozostało mniej niż 10% pojemności baterii. Jeśli przycisk na czerwono, latarka automatycznie przełącza zasilanie na niższe tryby, aby zapewnić jak najdłuższą żywotność baterii. W takim przypadku zalecamy jak najszybszą wymianę baterii na naładowane, aby uniknąć wyłączenia elektroniki ochronnej wbudowanej w baterie, a tym samym wyłączenia światła. Wskaźnik można włączyć nawet wtedy, gdy latarka jest wyłączona, wystarczy nacisnąć przycisk sterowania, a następnie dioda LED wskaźnika zaświeci się na trzy sekundy. Uwaga: wskaźnik rozładowanych akumulatorów jest przystosowany do prawidłowej pracy z bateriami 18650, przy użyciu jednorazowych ogniw CR123A może nie sygnalizować poprawnie. Wymiana baterii w latarce Zwolnij obudowę baterii, obracając zamek w lewo. Wyciągnij obudowę baterii. Włóż baterie zgodnie z zaznaczoną polaryzacją. Wsuń obudowę baterii z powrotem do latarki. Zabezpiecz obudowę, obracając zamek w prawo. Wymiana baterii przy pilocie Za pomocą monety (pasuje 1, 2, 5 CZK), otwórz tylną pokrywę pilota, obracając go w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Wymień baterię CR1632. Zwróć uwagę na prawidłową polaryzację. Zamknij i zabezpiecz tylną pokrywę monetą, obracając się zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Bateria w pilocie zdalnego sterowania wystarcza na około 360 godzin użytkowania. Ostrzeżenie Nie demontuj uszczelnionych części latarki samodzielnie, naruszy to gwarancję. Jeśli przycisk zasilania jest czerwony i nie można go przełączyć na tryby dużej mocy, baterie są niskie i należy je wymienić. Jeśli latarka lub nie świeci, może to być jedna z następujących przyczyn Rozładowane baterie - wymień je. Styki na złączach są zabrudzone. Oczyść je watą nasączoną alkoholem. Gwarancja Pięć lat gwarancji.
Kategoria: | Inne światła LED |
---|---|
Waga: | 0.154 kg |
Bądź pierwszą osobą, która napisze opinię do tego produktu.
Dodaj komentarz